jenny910113

Alla inlägg den 23 januari 2012

Av jenny - 23 januari 2012 10:48

Jah nu e de ett tag sedan igen som ja skrev. 
Det har hänt endel sen ja skrev sist.

Jag har juh börjat jobba å de har gått bra..men som vanlig åkte jag på förkylning men lyckades styra de lite me lite ipren så ja kunde jobba endå. när de väll var bättre så ramlade jag i stallet..xD så ja gjorde illa ryggen ordentligt så den väcker fortfarande fast de e en vecka sedan. åå sist men inte minst så åkte ja på jävla magsjuka i slutet av förra veckan fy faaan hatar det viruset urch.. men nu mår man bra å har börjat våga äta mat me kryddor igen..xD


Har för övrigt också bytt stall på taplinn i lördags så nu slipper hon stå i ute box själv.
så nu står hon i största boxem i nya stallet å de har gått super bra!! hon e lugn å har hittat sin prins.. hon får gå me min kusins häst oboy. å de går jätte bra.. 
hade utsläpp i morse så var nere i stallet kl 7 å fodrade å togut hästarna. sen mockade jag å fixade i stallet så allt e klart.. longerade taplinn lite sen åkte jag hem å va hemma vid 10. å jag börjar jobba förrens 13 så de e jätte skönt.. men nu tänker ja gå å ta en liten paower nap så man orkar med alla barnen på dagis sen.
men först ska ni få lite bilder från i morse å på smulan å pepsi.. 


                                                      


             

                                                                        // Jenny

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TILL PAPPA:
DU FINNS I MINA TANKAR DAG SOM NATT..
JAG KOMMER ALDRIG KUNNA GLÖMMA DIG.. MINNENA FINNS KVAR.. DU FINNS I MITT HJÄRTA FÖREVIGT.. R.I.P PAPPA!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards