jenny910113

Direktlänk till inlägg 3 oktober 2011

måndag kväll

Av jenny - 3 oktober 2011 21:51

jah måndag kväll å ja har bäddat ner mig i sängen å funderar lite på en viss persson.
å de e rätt jobbigt ska ni veta då ja inte riktigt vet vad fan de e som händer med mig gällande den perssonen. jobbigt jobbigt men men skit samma de kan man ta en annan dag de försvinner juh inte..:P


jah i går blev de en runda i skogen å plockade massa svamp. och att jobba lite me å passa två små pojkar på 6 och 5 år.. lika kul som vanligt dessa små grabbar påstår att ja inte får bestämma över dom medans en annan förklarar att e inte mamma å pappa hemma så e de ja som bestämmer så de så!!
få se om dom minns de nästa gång jag e dit.. haha..


I dag:
 har varit till arbetsförmedlingen å fixat så man tillhör denna kommun nu..

Köpte även ett par nya skor då mina gamla äcker in vatten i hälen haha.. sen var ja å hälsa på en vän som ja inte träffat på säker ett år å de var välldigt kul å träffa henne. sen blev de en tur till nilla å hämta hem mitt svart månster. väll hemma igen var de bara att byta om å gå ner till stallet. tog en tur på burma i dag å galopera lite å de va jävla nära att man flög av då hon tyckte de va så kul så vid varje galopp fattning så bockade vi så gott vi kunde å några av dom var fan ordentliga så fick fan hålla i mig..xD men de gick juh bra endå landade inte i något jövla dike.. hehe..
Får se vad morgon dagen har att bjuda på och hoppas magontet försvinner....
nää nu tänker ja glo på en film sen sova..natti natt!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 23 januari 2012 10:48

Jah nu e de ett tag sedan igen som ja skrev. Det har hänt endel sen ja skrev sist. Jag har juh börjat jobba å de har gått bra..men som vanlig åkte jag på förkylning men lyckades styra de lite me lite ipren så ja kunde jobba endå. när de väll var b...

Av jenny - 7 januari 2012 10:11

Ja i dag e de lördag som säkert alla vet. har inte hänt så jätte mkt sedan förra inlägget förutom att enså länge e jag inte rökfri de sket sig ganska rejält den dagen fick värdens utbrott bara för att jag inte hittade mina överdrags byxor till stalle...

Av jenny - 4 januari 2012 10:36

Åter igen har de gått ett år å de blev inte så mkt skrivet under förra året i bloggen så får väll göra ett försök i år igen..Året 2011 har väll endå varit helt okey..  välldigt mkt roligheter å spännande saker har hänt och även väldigt tråkiga sake...

Av jenny - 27 oktober 2011 18:17

nu har min älskade bebi somnat. :\'(

Av jenny - 27 oktober 2011 13:38

här kommer massvis med bilder på mitt hjärta å vill ni inte se så många bilder så skit i å kolla på dom då..alla bilder som läggs upp i detta inlägg e tagna i dag..    Hjärtat har en stor uppgift att vakta tomten från ekkorar är välldigt viktigt.. ...

Presentation


TILL PAPPA:
DU FINNS I MINA TANKAR DAG SOM NATT..
JAG KOMMER ALDRIG KUNNA GLÖMMA DIG.. MINNENA FINNS KVAR.. DU FINNS I MITT HJÄRTA FÖREVIGT.. R.I.P PAPPA!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards