jenny910113

Direktlänk till inlägg 1 oktober 2011

lugn lördag.

Av jenny - 1 oktober 2011 23:11

Hej hej läsare. 
det blev en väldigt lugn lördag började morgonen i väldigt lugnt tempo tog mig två timmar att bli klar hemma å ta mig ner till stallet.
var ut på en lite barbaka tur me taplinn å vi lyckades självklart möta på en stor fet älg mitt i skogen bara tio meter ifrån älgen ser jag den å blir br nojjig. Tap hade då inte märkt den så vände lite sakta å gick hem vill inte riskera att älgen får cp damp eller att min häst får de å ja ligger på backen på två sekunder när de e fullt med stena runt omkring en.väll tillbaka väntade vi på sofie så vi kunde släppa ihopp tap me dom andra tjejerna å de gick väll ganksa bra de sen.vart in till enköping också sen vart det film med mammsen å lite poppcorn jag kan inte göra poppcorn till två perssoner e kvar massor..xD

 men ska väll dra lite kort om torsdag och fredag också, båda dagarna blev det jobb.
fredagen var jag på en ridtur me camilla ner till slottet. gick bra trots en super pigg taplinn.. nu orkar ja inte blogga mer men har bara en hund att trängas me i natt då cesar nattar över hos nilla..så nu tackar smulan å jag för oss natti natt...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 23 januari 2012 10:48

Jah nu e de ett tag sedan igen som ja skrev. Det har hänt endel sen ja skrev sist. Jag har juh börjat jobba å de har gått bra..men som vanlig åkte jag på förkylning men lyckades styra de lite me lite ipren så ja kunde jobba endå. när de väll var b...

Av jenny - 7 januari 2012 10:11

Ja i dag e de lördag som säkert alla vet. har inte hänt så jätte mkt sedan förra inlägget förutom att enså länge e jag inte rökfri de sket sig ganska rejält den dagen fick värdens utbrott bara för att jag inte hittade mina överdrags byxor till stalle...

Av jenny - 4 januari 2012 10:36

Åter igen har de gått ett år å de blev inte så mkt skrivet under förra året i bloggen så får väll göra ett försök i år igen..Året 2011 har väll endå varit helt okey..  välldigt mkt roligheter å spännande saker har hänt och även väldigt tråkiga sake...

Av jenny - 27 oktober 2011 18:17

nu har min älskade bebi somnat. :\'(

Av jenny - 27 oktober 2011 13:38

här kommer massvis med bilder på mitt hjärta å vill ni inte se så många bilder så skit i å kolla på dom då..alla bilder som läggs upp i detta inlägg e tagna i dag..    Hjärtat har en stor uppgift att vakta tomten från ekkorar är välldigt viktigt.. ...

Presentation


TILL PAPPA:
DU FINNS I MINA TANKAR DAG SOM NATT..
JAG KOMMER ALDRIG KUNNA GLÖMMA DIG.. MINNENA FINNS KVAR.. DU FINNS I MITT HJÄRTA FÖREVIGT.. R.I.P PAPPA!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards