jenny910113

Alla inlägg under september 2011

Av jenny - 28 september 2011 10:33

Hej alla läsare.

Som jag skrev här om dagen att ja inte tänker garantera att jag kommer ihåg denna blogg så var juh de tur med tanke på att jag tänkte blogga i går men de försvan ut i intet. Lika så nu har jag tänkt på att blogga i två timmar men de försvinner då de komemr upp något annat att göra i stället.
I går i varje fall så vart de inte mkt alls gjort hemma.
Vaknade med huvudvärk å kastade mig i duchen å ut med hundar.
sen var man in till bålsta å hämta camilla å gick på banken å fixade runt lite i centrum.
Så åkte vi hem och gick ner till stalle då camilla gått med på att hjälpa mig med Taplinn så de blev lite longering i går å min lilla flicka var sååååå duktig.
väll hemma så var klockan välldigt mkt mer än vad jag räknat med så blev att kasta i sig mat å leka lite med hundarna på tomten å sen åka till arlanda för att hämta mammsen. Missade den där förbaskade terminal 4 å hamnade på 2an i ställe å blev skitförbanad så ja tänkte börja tjuta..haha försökte ringa mammsen men nää då har man inte behagat att slå på telefonen så ja kunde säga att hon skulle komma dit så var bara att chansa å åka ett varv till å de fungerade bra så kom till 4an å där står mamma å ser ut som ett fån med en telefon i handen. Då hade hon precis behagat att starta telefonen å sett mina sms.. haha.
men men hem for vi å så la jag mig rellatift tidigt 23.00 haha..
ja mor väckte mig 7.30 i morse så var bara å kliva upp glad.
nu har jag sökt lite jobb och kollat runt ska ringa några samtal nu sen diska å gå ner till stallet.
så tänker ja avslutta detta inlägg nu..:P
hej då..

Av jenny - 26 september 2011 21:19

Jah nu har de gått ett halv år sedan jag bloggade å de är juh mindre bra när ja så många gånger sakt att nä nu jävlar ska jag ta tag i bloggandet.. haha bull shit de har juh inte hänt så denna gång säger jag det inte.. haha..
Men de som har hänt under de gångna halvåret. I
våras kom det ett nytt tillskott i min lilla familj en liten Miss taplinn.  
Hon är 8 år och en galen liten tjurig tjej med mkt egen vilja. Men hon betyder mkt för mig nu när de gått ett halv år hon finns lixom där när jag behöver någon att krama på hon sviker mig aldrig..:)
Jah under sommaren jobbade jag välldigt mkt på både gottis å på hemtjänsten.
Vart några vilda fester å härliga dagar då vi var å bada.
Har umgåtts me mina underbara vänner i dalarna som jag nu kommer sakna enormt mkt då jag har flyttat hem till Skokloster igen.
Flytten vart förra veckan så nu får jag väll umgås me mina härliga vänner här nere i stället.:)
Han även under sen sommaren träffa en persson som lyckades göra bra intryck i mitt hjärta men de sket sig som vanligt me min tur men vafan nu ska man inte gnälla över de bara ta en ny tjur i hornen haha.. lät bra de där.
Har även en lite smulan med mig ner hit nu som ska fortsätta bo med mig och för hoppningsvis fortsätta med det länge.. Gammel gubben cesar knatar på än. trots att minnet och synen å leder inte är så jätte sammarbets villiga varje dag eller minnet vet jag inte men ibland känns de som om han glömmer saker specielt vad KOM HIT!! betyder men de e väll hans ursäkt till varför han inte lyssnar..
nä nu avrundar vi detta ..
Nu har jag sakt mitt nu kan du säga ditt..
tack och godnatt..
pösss

Presentation


TILL PAPPA:
DU FINNS I MINA TANKAR DAG SOM NATT..
JAG KOMMER ALDRIG KUNNA GLÖMMA DIG.. MINNENA FINNS KVAR.. DU FINNS I MITT HJÄRTA FÖREVIGT.. R.I.P PAPPA!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards