jenny910113

Direktlänk till inlägg 12 februari 2011

just f*n det glömde jag juh här om dagen!

Av jenny - 12 februari 2011 22:35

det hade jag glömt skrev juh här om dagen att jag skulle försöka blogga lite bättre men det gick juh tydligen sådär jätte bra.   
ja men torsdagen bjöd på en tripp till sala för att tömma pappas hus lite till är så mkt skräp så de inte är sant. var juh snöväder då också så det första jag gjorde när vi kom dit jag och mamma var att skotta hela gården så det inte var kilo vis med snö där.. suck.. sedan började vi städa lite och paka saker. två timmar senare ja då var det dax att skotta igen.. sen gjorde vi det sista och så åkte vi därifrån väll hemma hos mor igen ja vad var man tvungen att göra då tror ni - jo skotta igen!
jaja var bara att skotta och sedan börja gå igenom saker vi tagit med oss vad som kan va värt att spara som har minnen eller vad som bara är skräp mkt är skräp tyvär. så det var i stort sätt min torsdag det.
fredag:
vaknade runt åtta tiden då det var6 tänkt att jag skulle åka och jobba vid elva men så blev det juh inte riktigt var så mkt snö överalt.. började med att skotta gården och sedan ut med hundarna väll inne tänkte jag att ja men vafan plogbilen kommer väll snart.. -men bullshit!de gjorde den juh inte.. så vid elva tiden ringde ja jobbe å sa att ja avaktar en stund till i hopp om plogade vägar. men vid tolv tiden insåg jag att det var juh lönlöst så ut igen tog av all jäkla snö från bilen och de kan ja juh tala om inte var lite snö. och sen den stora högen snö på vändplan som samlats så jag skulle kunna backa ut med min bettan och försöka ta mig till jobbet.. väll klar med detta ringer "chefen" och säger att hon hämtar mig iställe då de var så mkt drivsnö vid dom så hon ville inte att jag skulle utmana ödet med lilla bettan. det ända jag tänkte då var a men tack du kunde inte ringt tidigare så hade jag besparat lite arbete. men men,, sen iväg och jobba ett antal timmar väl hemma på kvällen så fick ja ett ryck och åkte till enköping och hälsa på nilla å f. var väll framme vid nio tiden sedan satt man där hela kvällen.
lördag alltså dag:
jag vaknade upp av att nillas lilla bamse slickar mig i ansiktet och tyckte väll att jag inte skulle sova mer trött som jag var klev jag upp då jag hörde att någon redan var vaken f hade gjort kaffe så blev några koppar kaffe och surf på morgonen. sedan fick dom för sig att åka till västerås så hakade på å där rullade tiden iväg. kom hem till dom å satt där ett tag spelade lite wii med lillebror också sen åkte jag mot skokloster  väll ähr möts man av en super förkyld mamma så fan om hon smittar mig då blir jag arg!
nu är jag nerbäddad i sängen och ska väll snart natta mig själv och dom där två hundarna som promt ska trängas med mig i 90 sängen..
haha men är nöjd men min vistelse i hemtrakterna hittils får se hur resten blir i morgon ska jag jobba lite från 10.00 och frammåt vet inte hur länge dock men hoppas på att få ihopp lite timmar..=)
natti natt
//Jenny 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 23 januari 2012 10:48

Jah nu e de ett tag sedan igen som ja skrev. Det har hänt endel sen ja skrev sist. Jag har juh börjat jobba å de har gått bra..men som vanlig åkte jag på förkylning men lyckades styra de lite me lite ipren så ja kunde jobba endå. när de väll var b...

Av jenny - 7 januari 2012 10:11

Ja i dag e de lördag som säkert alla vet. har inte hänt så jätte mkt sedan förra inlägget förutom att enså länge e jag inte rökfri de sket sig ganska rejält den dagen fick värdens utbrott bara för att jag inte hittade mina överdrags byxor till stalle...

Av jenny - 4 januari 2012 10:36

Åter igen har de gått ett år å de blev inte så mkt skrivet under förra året i bloggen så får väll göra ett försök i år igen..Året 2011 har väll endå varit helt okey..  välldigt mkt roligheter å spännande saker har hänt och även väldigt tråkiga sake...

Av jenny - 27 oktober 2011 18:17

nu har min älskade bebi somnat. :\'(

Av jenny - 27 oktober 2011 13:38

här kommer massvis med bilder på mitt hjärta å vill ni inte se så många bilder så skit i å kolla på dom då..alla bilder som läggs upp i detta inlägg e tagna i dag..    Hjärtat har en stor uppgift att vakta tomten från ekkorar är välldigt viktigt.. ...

Presentation


TILL PAPPA:
DU FINNS I MINA TANKAR DAG SOM NATT..
JAG KOMMER ALDRIG KUNNA GLÖMMA DIG.. MINNENA FINNS KVAR.. DU FINNS I MITT HJÄRTA FÖREVIGT.. R.I.P PAPPA!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards