jenny910113

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2011

vill inte!!!

Av jenny - 26 oktober 2011 22:41

Jag vill inte att denna dag ska komma vill inte sova i hopp om att de aldrig ska bli torsdag.. så här ligger man i sängen å gråter å har ont i magen å vill bara ringa å avboka tiden i morgon å skita i allt och bara vara me cesar å aldrig lämna hans sida i två sekunder enns.. men de går juh inte.. så blir å gråta sig till sömns i natt å bara hoppas på att få någon lite glädje i morgon trots de hämska som kommer å ske..


men denna dag har varit toppen han fick träffa sin gamla hund kommpis å han har fått ätit massa goda saker tant nilla bjöd på pizza å av matte fick han två egna hamburgare å massa matrester som han i vanliga fall inte skulle fått för magensskull..

 nu ligger vi här i sängen å cesar tar upp största delen av sängen å ja insåg just att de e sista natten ja får sova med min svarta varg...
å de som är som mest jobbigt är att han har tittat på mig i dag med en speciel blick..
Men ja får se de så att han kommer upp till himlen å där väntar min far på honom så han får de bra å slipper ha ont å vara rädd här nere på jorden för massa saker..

 men nu tänker ja tacka för mitt å krama sönder min hund i natt..

   

 
 
Ingen bild

Pandan

27 oktober 2011 01:03

finner inga tröstande ord... Kramar om istället å hoppas de hjälper...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 23 januari 2012 10:48

Jah nu e de ett tag sedan igen som ja skrev. Det har hänt endel sen ja skrev sist. Jag har juh börjat jobba å de har gått bra..men som vanlig åkte jag på förkylning men lyckades styra de lite me lite ipren så ja kunde jobba endå. när de väll var b...

Av jenny - 7 januari 2012 10:11

Ja i dag e de lördag som säkert alla vet. har inte hänt så jätte mkt sedan förra inlägget förutom att enså länge e jag inte rökfri de sket sig ganska rejält den dagen fick värdens utbrott bara för att jag inte hittade mina överdrags byxor till stalle...

Av jenny - 4 januari 2012 10:36

Åter igen har de gått ett år å de blev inte så mkt skrivet under förra året i bloggen så får väll göra ett försök i år igen..Året 2011 har väll endå varit helt okey..  välldigt mkt roligheter å spännande saker har hänt och även väldigt tråkiga sake...

Av jenny - 27 oktober 2011 18:17

nu har min älskade bebi somnat. :\'(

Av jenny - 27 oktober 2011 13:38

här kommer massvis med bilder på mitt hjärta å vill ni inte se så många bilder så skit i å kolla på dom då..alla bilder som läggs upp i detta inlägg e tagna i dag..    Hjärtat har en stor uppgift att vakta tomten från ekkorar är välldigt viktigt.. ...

Presentation


TILL PAPPA:
DU FINNS I MINA TANKAR DAG SOM NATT..
JAG KOMMER ALDRIG KUNNA GLÖMMA DIG.. MINNENA FINNS KVAR.. DU FINNS I MITT HJÄRTA FÖREVIGT.. R.I.P PAPPA!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards