jenny910113

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

jah ett halv år sedan sist..

Av jenny - 26 september 2011 21:19

Jah nu har de gått ett halv år sedan jag bloggade å de är juh mindre bra när ja så många gånger sakt att nä nu jävlar ska jag ta tag i bloggandet.. haha bull shit de har juh inte hänt så denna gång säger jag det inte.. haha..
Men de som har hänt under de gångna halvåret. I
våras kom det ett nytt tillskott i min lilla familj en liten Miss taplinn.  
Hon är 8 år och en galen liten tjurig tjej med mkt egen vilja. Men hon betyder mkt för mig nu när de gått ett halv år hon finns lixom där när jag behöver någon att krama på hon sviker mig aldrig..:)
Jah under sommaren jobbade jag välldigt mkt på både gottis å på hemtjänsten.
Vart några vilda fester å härliga dagar då vi var å bada.
Har umgåtts me mina underbara vänner i dalarna som jag nu kommer sakna enormt mkt då jag har flyttat hem till Skokloster igen.
Flytten vart förra veckan så nu får jag väll umgås me mina härliga vänner här nere i stället.:)
Han även under sen sommaren träffa en persson som lyckades göra bra intryck i mitt hjärta men de sket sig som vanligt me min tur men vafan nu ska man inte gnälla över de bara ta en ny tjur i hornen haha.. lät bra de där.
Har även en lite smulan med mig ner hit nu som ska fortsätta bo med mig och för hoppningsvis fortsätta med det länge.. Gammel gubben cesar knatar på än. trots att minnet och synen å leder inte är så jätte sammarbets villiga varje dag eller minnet vet jag inte men ibland känns de som om han glömmer saker specielt vad KOM HIT!! betyder men de e väll hans ursäkt till varför han inte lyssnar..
nä nu avrundar vi detta ..
Nu har jag sakt mitt nu kan du säga ditt..
tack och godnatt..
pösss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 23 januari 2012 10:48

Jah nu e de ett tag sedan igen som ja skrev. Det har hänt endel sen ja skrev sist. Jag har juh börjat jobba å de har gått bra..men som vanlig åkte jag på förkylning men lyckades styra de lite me lite ipren så ja kunde jobba endå. när de väll var b...

Av jenny - 7 januari 2012 10:11

Ja i dag e de lördag som säkert alla vet. har inte hänt så jätte mkt sedan förra inlägget förutom att enså länge e jag inte rökfri de sket sig ganska rejält den dagen fick värdens utbrott bara för att jag inte hittade mina överdrags byxor till stalle...

Av jenny - 4 januari 2012 10:36

Åter igen har de gått ett år å de blev inte så mkt skrivet under förra året i bloggen så får väll göra ett försök i år igen..Året 2011 har väll endå varit helt okey..  välldigt mkt roligheter å spännande saker har hänt och även väldigt tråkiga sake...

Av jenny - 27 oktober 2011 18:17

nu har min älskade bebi somnat. :\'(

Av jenny - 27 oktober 2011 13:38

här kommer massvis med bilder på mitt hjärta å vill ni inte se så många bilder så skit i å kolla på dom då..alla bilder som läggs upp i detta inlägg e tagna i dag..    Hjärtat har en stor uppgift att vakta tomten från ekkorar är välldigt viktigt.. ...

Presentation


TILL PAPPA:
DU FINNS I MINA TANKAR DAG SOM NATT..
JAG KOMMER ALDRIG KUNNA GLÖMMA DIG.. MINNENA FINNS KVAR.. DU FINNS I MITT HJÄRTA FÖREVIGT.. R.I.P PAPPA!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards