jenny910113

Alla inlägg under oktober 2011

Av jenny - 27 oktober 2011 18:17

nu har min älskade bebi somnat. :\'(

 
Av jenny - 27 oktober 2011 13:38

här kommer massvis med bilder på mitt hjärta å vill ni inte se så många bilder så skit i å kolla på dom då..
alla bilder som läggs upp i detta inlägg e tagna i dag..
   

Hjärtat har en stor uppgift att vakta tomten från ekkorar är välldigt viktigt..



   

dom kan komma från villket holl som hälst


 

man måste vara mkt koncentrerad...

       

å när man lyckats skälla så dom blivit rädda(tror han) så ser man nöjd ut..  

skönt att strecka sig!!


 

bjuder på denna bild!

 

spela fotboll e skit kul...

           

sitta fint de kan han fortfarande i två sekunder så de gäller att vara snabb..

     

aaooooo!!!!

 

GE MIG GODISET NUUUU!!!

 

Jag skäller ut dig om ja inte får nå godis genast!
     

vad sa du matte??

       

mmm grädde!!!

       

nu e de dax att sova lite så man orkar gå ut igen å busa runt kanske får man åka lite bil å sitta längst fram istället för i bakluckan..

Av jenny - 26 oktober 2011 22:41

Jag vill inte att denna dag ska komma vill inte sova i hopp om att de aldrig ska bli torsdag.. så här ligger man i sängen å gråter å har ont i magen å vill bara ringa å avboka tiden i morgon å skita i allt och bara vara me cesar å aldrig lämna hans sida i två sekunder enns.. men de går juh inte.. så blir å gråta sig till sömns i natt å bara hoppas på att få någon lite glädje i morgon trots de hämska som kommer å ske..


men denna dag har varit toppen han fick träffa sin gamla hund kommpis å han har fått ätit massa goda saker tant nilla bjöd på pizza å av matte fick han två egna hamburgare å massa matrester som han i vanliga fall inte skulle fått för magensskull..

 nu ligger vi här i sängen å cesar tar upp största delen av sängen å ja insåg just att de e sista natten ja får sova med min svarta varg...
å de som är som mest jobbigt är att han har tittat på mig i dag med en speciel blick..
Men ja får se de så att han kommer upp till himlen å där väntar min far på honom så han får de bra å slipper ha ont å vara rädd här nere på jorden för massa saker..

 men nu tänker ja tacka för mitt å krama sönder min hund i natt..

   

...

Av jenny - 26 oktober 2011 11:01

har nu inte så mkt att skriva förutom att jag för tillfälet mår piss!!
min svarta varg kommer att somna in i morgon kväll 17.45
så all tid går till att umgås me monstret som i dag ser spöken överalt ute å skäller å stutsar..
nu ska jag in i duchen sen ska cesar å jag iväg på äventyr..
    


här e min varg för tre veckor sedan när han åt äpple... 
nu tänker ja itne skriva nå mer så hejdå!!!
//jenny 

:(

Av jenny - 18 oktober 2011 09:37

tänkte blogga liten skvät bara..
Jag har nu fattat de beslutet om att min älskade fyrbenta vän cesar som nu varit med i 7 år hos mig kommer att få somna in. så ska ringa vetrinär så snart jag kllarar av att ta tag i det helt.. de e väldigt jobbigt just nu vill så gärna ha honnom kvar men det fungerar inte han e stressad nästan dyngnet runt och vankar runt på nätterna å vill ut mitt i natten förra veckan när jag släpte ut han tre på natten satte han sig bara på gräsmattan som om han bara ville sitta ute en stund i kylan. hans stressande har blivit värre senaste veckorna å de e som om han hör något och blir rädd för det och går å gömmer sig under ett bord eller så. hans ledet börjar tacka för sig å han e vingligare en någonsin vissa kvällar. men de gör så ont att han endå är så glad mellan varven..   Älskar dig min svarta varg!

Av jenny - 3 oktober 2011 21:51

jah måndag kväll å ja har bäddat ner mig i sängen å funderar lite på en viss persson.
å de e rätt jobbigt ska ni veta då ja inte riktigt vet vad fan de e som händer med mig gällande den perssonen. jobbigt jobbigt men men skit samma de kan man ta en annan dag de försvinner juh inte..:P


jah i går blev de en runda i skogen å plockade massa svamp. och att jobba lite me å passa två små pojkar på 6 och 5 år.. lika kul som vanligt dessa små grabbar påstår att ja inte får bestämma över dom medans en annan förklarar att e inte mamma å pappa hemma så e de ja som bestämmer så de så!!
få se om dom minns de nästa gång jag e dit.. haha..


I dag:
 har varit till arbetsförmedlingen å fixat så man tillhör denna kommun nu..

Köpte även ett par nya skor då mina gamla äcker in vatten i hälen haha.. sen var ja å hälsa på en vän som ja inte träffat på säker ett år å de var välldigt kul å träffa henne. sen blev de en tur till nilla å hämta hem mitt svart månster. väll hemma igen var de bara att byta om å gå ner till stallet. tog en tur på burma i dag å galopera lite å de va jävla nära att man flög av då hon tyckte de va så kul så vid varje galopp fattning så bockade vi så gott vi kunde å några av dom var fan ordentliga så fick fan hålla i mig..xD men de gick juh bra endå landade inte i något jövla dike.. hehe..
Får se vad morgon dagen har att bjuda på och hoppas magontet försvinner....
nää nu tänker ja glo på en film sen sova..natti natt!

Av jenny - 1 oktober 2011 23:11

Hej hej läsare. 
det blev en väldigt lugn lördag började morgonen i väldigt lugnt tempo tog mig två timmar att bli klar hemma å ta mig ner till stallet.
var ut på en lite barbaka tur me taplinn å vi lyckades självklart möta på en stor fet älg mitt i skogen bara tio meter ifrån älgen ser jag den å blir br nojjig. Tap hade då inte märkt den så vände lite sakta å gick hem vill inte riskera att älgen får cp damp eller att min häst får de å ja ligger på backen på två sekunder när de e fullt med stena runt omkring en.väll tillbaka väntade vi på sofie så vi kunde släppa ihopp tap me dom andra tjejerna å de gick väll ganksa bra de sen.vart in till enköping också sen vart det film med mammsen å lite poppcorn jag kan inte göra poppcorn till två perssoner e kvar massor..xD

 men ska väll dra lite kort om torsdag och fredag också, båda dagarna blev det jobb.
fredagen var jag på en ridtur me camilla ner till slottet. gick bra trots en super pigg taplinn.. nu orkar ja inte blogga mer men har bara en hund att trängas me i natt då cesar nattar över hos nilla..så nu tackar smulan å jag för oss natti natt...

Presentation


TILL PAPPA:
DU FINNS I MINA TANKAR DAG SOM NATT..
JAG KOMMER ALDRIG KUNNA GLÖMMA DIG.. MINNENA FINNS KVAR.. DU FINNS I MITT HJÄRTA FÖREVIGT.. R.I.P PAPPA!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards