jenny910113

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

ja men juste blogga skulle jag göra

Av jenny - 28 september 2011 10:33

Hej alla läsare.

Som jag skrev här om dagen att ja inte tänker garantera att jag kommer ihåg denna blogg så var juh de tur med tanke på att jag tänkte blogga i går men de försvan ut i intet. Lika så nu har jag tänkt på att blogga i två timmar men de försvinner då de komemr upp något annat att göra i stället.
I går i varje fall så vart de inte mkt alls gjort hemma.
Vaknade med huvudvärk å kastade mig i duchen å ut med hundar.
sen var man in till bålsta å hämta camilla å gick på banken å fixade runt lite i centrum.
Så åkte vi hem och gick ner till stalle då camilla gått med på att hjälpa mig med Taplinn så de blev lite longering i går å min lilla flicka var sååååå duktig.
väll hemma så var klockan välldigt mkt mer än vad jag räknat med så blev att kasta i sig mat å leka lite med hundarna på tomten å sen åka till arlanda för att hämta mammsen. Missade den där förbaskade terminal 4 å hamnade på 2an i ställe å blev skitförbanad så ja tänkte börja tjuta..haha försökte ringa mammsen men nää då har man inte behagat att slå på telefonen så ja kunde säga att hon skulle komma dit så var bara att chansa å åka ett varv till å de fungerade bra så kom till 4an å där står mamma å ser ut som ett fån med en telefon i handen. Då hade hon precis behagat att starta telefonen å sett mina sms.. haha.
men men hem for vi å så la jag mig rellatift tidigt 23.00 haha..
ja mor väckte mig 7.30 i morse så var bara å kliva upp glad.
nu har jag sökt lite jobb och kollat runt ska ringa några samtal nu sen diska å gå ner till stallet.
så tänker ja avslutta detta inlägg nu..:P
hej då..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 23 januari 2012 10:48

Jah nu e de ett tag sedan igen som ja skrev. Det har hänt endel sen ja skrev sist. Jag har juh börjat jobba å de har gått bra..men som vanlig åkte jag på förkylning men lyckades styra de lite me lite ipren så ja kunde jobba endå. när de väll var b...

Av jenny - 7 januari 2012 10:11

Ja i dag e de lördag som säkert alla vet. har inte hänt så jätte mkt sedan förra inlägget förutom att enså länge e jag inte rökfri de sket sig ganska rejält den dagen fick värdens utbrott bara för att jag inte hittade mina överdrags byxor till stalle...

Av jenny - 4 januari 2012 10:36

Åter igen har de gått ett år å de blev inte så mkt skrivet under förra året i bloggen så får väll göra ett försök i år igen..Året 2011 har väll endå varit helt okey..  välldigt mkt roligheter å spännande saker har hänt och även väldigt tråkiga sake...

Av jenny - 27 oktober 2011 18:17

nu har min älskade bebi somnat. :\'(

Av jenny - 27 oktober 2011 13:38

här kommer massvis med bilder på mitt hjärta å vill ni inte se så många bilder så skit i å kolla på dom då..alla bilder som läggs upp i detta inlägg e tagna i dag..    Hjärtat har en stor uppgift att vakta tomten från ekkorar är välldigt viktigt.. ...

Presentation


TILL PAPPA:
DU FINNS I MINA TANKAR DAG SOM NATT..
JAG KOMMER ALDRIG KUNNA GLÖMMA DIG.. MINNENA FINNS KVAR.. DU FINNS I MITT HJÄRTA FÖREVIGT.. R.I.P PAPPA!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards