jenny910113

Direktlänk till inlägg 15 februari 2011

Tisdag..

Av jenny - 15 februari 2011 13:26

Ja jag skulle juh bloggat i söndags efter att ja hade jobbat men så blev det juh inte. var så himla trött efter allt städandet och lekandet med barnen på jobbet.. vi gjorde en snö grotta eller a jag gjorde dom lekte sen. men kul var det dom har en liten valp på jobbet han är så himla  söt. Aslan heter den lilla krabaten var kul att se deras andra hund shappen hur mogen han har blivit när de kom en valp in i huset. men i varje fall ska inte tjata om hundar. 
i går åkte ja för att jobba vid halv tio efter en timme kände jag mig inte alls kry illa mående å svag huvudvärk. så åkte hem å efter en stund hemma så hade jag värdens  huvudvärk så blev att sova lite men det hjälpte inte utan jag blev sen i det stadiet så jag satt på toan ett tag och de var inte kul. la mig igen å sen efter någon timme så försökte ja med lite nyponsoppa men de gick inte heller toalet på engång. så i går var ingen rolig dag. men i dag mår ja bättre men blir att vila i dag också. men i morgon ska ja försöka jobba någon timme sen åker jag hem till svartnäs igen.. ska bli skönt men lär komma ner snart igen tror jag.
men de e juh snart skotermarknad där uppe å de ska ja då inte missa när man har så nära dit och sedan hem.. haha..
nej nu ska ja bädda ner mig i soffan igen och vila vidare..
//Jenny 

 
 
Floorballs

Floorballs

17 februari 2011 15:34

Hej!
Kolla resultatet i tävlingen du deltog i, på
min blogg:-)
SES!
//F

http://www.cashtips.se

jenny

26 september 2011 21:17

fick aldrig några bio biljeter men no har felings för de..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jenny - 23 januari 2012 10:48

Jah nu e de ett tag sedan igen som ja skrev. Det har hänt endel sen ja skrev sist. Jag har juh börjat jobba å de har gått bra..men som vanlig åkte jag på förkylning men lyckades styra de lite me lite ipren så ja kunde jobba endå. när de väll var b...

Av jenny - 7 januari 2012 10:11

Ja i dag e de lördag som säkert alla vet. har inte hänt så jätte mkt sedan förra inlägget förutom att enså länge e jag inte rökfri de sket sig ganska rejält den dagen fick värdens utbrott bara för att jag inte hittade mina överdrags byxor till stalle...

Av jenny - 4 januari 2012 10:36

Åter igen har de gått ett år å de blev inte så mkt skrivet under förra året i bloggen så får väll göra ett försök i år igen..Året 2011 har väll endå varit helt okey..  välldigt mkt roligheter å spännande saker har hänt och även väldigt tråkiga sake...

Av jenny - 27 oktober 2011 18:17

nu har min älskade bebi somnat. :\'(

Av jenny - 27 oktober 2011 13:38

här kommer massvis med bilder på mitt hjärta å vill ni inte se så många bilder så skit i å kolla på dom då..alla bilder som läggs upp i detta inlägg e tagna i dag..    Hjärtat har en stor uppgift att vakta tomten från ekkorar är välldigt viktigt.. ...

Presentation


TILL PAPPA:
DU FINNS I MINA TANKAR DAG SOM NATT..
JAG KOMMER ALDRIG KUNNA GLÖMMA DIG.. MINNENA FINNS KVAR.. DU FINNS I MITT HJÄRTA FÖREVIGT.. R.I.P PAPPA!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards