jenny910113

Alla inlägg den 7 januari 2012

Av jenny - 7 januari 2012 10:11

Ja i dag e de lördag som säkert alla vet. har inte hänt så jätte mkt sedan förra inlägget förutom att enså länge e jag inte rökfri de sket sig ganska rejält den dagen fick värdens utbrott bara för att jag inte hittade mina överdrags byxor till stallet så blev ett paket cigg fast ja vet att de e då ja ska stå imot men deta paket finns de kvar av så så mkt har jag inte rökt.. 
I går blev det enbart tre cigg på hela dagen å de e bra gjort enligt mig.. med tanke på att ja kan de så kan ja fan sluta röka helt..
i övrigt så var gårdagen aldeles toppen var i stallet nästan hela dagen stog å pysslade me taplinn i en och en halvtimme före vi kom utt på våran ridtur. å ridturen var lika lång den som våran pyssel stund. var lite kalt ute men de va mysigt då solen sken å vi var på en runda där hon aldrig varit men de va väldigt många saker hon hoppa åt sidan för å sån brukar inte hon vara så hon var väll glad tror ja..:P
i dag händer de väll inte så jätte mkt heller ska väll ner till stallet i dag som vanligt men vet inte vad jag ska hitta på me tap om ja ska rida en sväng eller slänga på en vagn å köra en sväng eller hur fanken ja ska göra.:P och sen ska eventuelt titti komma hit i dag å leka med mig..xD haha
nä nu skiter ja i å blogga för nu har ja inte mer å säga så hej dååå!!
//Jenny 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TILL PAPPA:
DU FINNS I MINA TANKAR DAG SOM NATT..
JAG KOMMER ALDRIG KUNNA GLÖMMA DIG.. MINNENA FINNS KVAR.. DU FINNS I MITT HJÄRTA FÖREVIGT.. R.I.P PAPPA!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards