jenny910113

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av jenny - 4 januari 2012 10:36

Åter igen har de gått ett år å de blev inte så mkt skrivet under förra året i bloggen så får väll göra ett försök i år igen..
Året 2011 har väll endå varit helt okey..

 välldigt mkt roligheter å spännande saker har hänt och även väldigt tråkiga saker.

 men nu är det ett nytt år å de nya året infirades i dalarna med party.


Året börjar väldigt bra tycker jag i varje fall på jobb fronten har nu 50% på förskolan som ja ska jobba på och även ca 40 timmar helg jobb i månaden som perssonlig assistent. och om inte de nu räcker så har jag även värdshuset som ringer när dom behöver mig.=) ska bland annat jobba där på måndag och på tisdagen så börjar jag mitt shema på förskolan.

Sen är det de här me rökningen de går väll si sådär änsålänge söndagen när jag dock inte mådde så bra blev de bara två cigg men måndagen å tisdagen lite mer då jag hjälpte carro å flytta å kände att de inte är läge å sluta röka då för de slutar väll me bråk i så fall.. men i går kväll tog jag sista ciggen ca 21. å har inte rökt något i dag men de börjar kännas fruktansvärt jobbigt. men men nu ska ja vrida tankarna till ett annat håll så man inte tänker på de för mkt.

på djur fronten har jag stora planer.
Taplinn ska under detta år lära sig att gå in i hästtransport utn att bråka.. och hon ska för hoppningsvis bli riktigt fin i muskulatur å sådant men de är inte de största kravet utan de e att hon kliver in i transporten..
Smulan bulan hon ska nog bli tvingad att gå på någon lydnadskurs med mig men enbart för att hon ska få möjligheten att öva på att umgås med hundar som hon tycker e välldigt jobbigt så det behöver hon.

Jag själv då ja förutom rökningen ska väll försöka få lite bätre kondition är väll tanken för den är välldigt dålig men de blir juh lite bättre när man slutar röka.. å med de lite andra saker som förhoppningsvis jag lyckas med.
i övrigt e de väll inget annat ja vill lyckas me detta år en dessa saker.

eller jooo de e  de..
ska försöka ta mig upp till dalarna lite oftare å hälsa på alla där uppe..
men ska väll upp om en månad eller så igen å lämna lilla peppsi som jag nu fick med mig ner som ja ska passa då ägaren ska ev operera knät snart..

nu får ja snart bateritorsk på bärbara å tänker där med sluta skriva tänker inte jaga rätt på laddaren..
så tack för mig å hej då!!
//Jenny

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


TILL PAPPA:
DU FINNS I MINA TANKAR DAG SOM NATT..
JAG KOMMER ALDRIG KUNNA GLÖMMA DIG.. MINNENA FINNS KVAR.. DU FINNS I MITT HJÄRTA FÖREVIGT.. R.I.P PAPPA!

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards